27. sep. 2011

Giveaway. Passert 130 000 besøkende. Hurra!




Tenkte å feire et rundt tall på antall besøkende.
Jeg lodder ut tre gjenstander fra  danske Muuto.
Wicker, Plus og The more the merrier. 
Hvitt, dus, deilig. Skandinavisk design. WE LIKE!
Du får lodd for følgende, maks 4 lodd.
Skriv hvor mange lodd du tar :-)




1 lodd for kommentar hos meg og et godt sommerminne!



1 lodd for å legge link på din blogg om giveawayen
1 lodd for å følge min blogg
1 lodd for "like" av Muuto siden på facebook
Giveawayen stopper lørdag 1 oktober kl 18.

Lykke til!


Signe


PS. Premier må hentes i Oslo. Ved sending betaler vinneren. 

41 kommentarer:

  1. Gratulerer med så mange besøkende!!! Og så fantastiske premier!!! Jeg elsker Muuto!! Tar 3 lodd jeg :)
    Ha en super søndag!!

    SvarSlett
  2. Heisann.

    Et godt sommerminne for meg er å stå opp en solfylt dag og gå ut i jorbærlandet å plukke ferske jordbær som man kan nyte på terrasen.

    Muuto er superfin.

    Jeg tar 3 lodd:)

    SvarSlett
  3. Weee! Hurra for deg!!
    Jeg vil så klart være med!
    2 lodd til meg da :)

    ...jeg har fulgt med på bloggen din lenge før jeg fikk mine egen. Husker sååå godt da jeg så reportasjen om leiligheten din i kamille for lenge siden! Da var jeg helt fortapt husker jeg :)

    FIN SØNDAG TIL DEG

    SvarSlett
  4. Hei,
    Gratulerer med så mange treff på bloggen!
    Jeg slenger meg med på giveaway, og tar 3 lodd:)
    Ha en fortsatt fin søndag

    SvarSlett
  5. Jamen dog!
    Sikke nogle skønne præmier :)
    Jeg snupper 3 lodder og håber at få præmien "hjem" til Danmark igen ;)
    Og stort tillykke med alle de besøgende!

    SvarSlett
  6. Så koselig! Jeg hiver meg på og tar 2 lodd! :)

    Sommerminne må være late sommerdager hjemme i fjorden. Båt, bading, moreller og jordbær! Blir ikke bedre!

    SvarSlett
  7. Gratulerer med 130 000 besøkende!


    Jeg tar tre lodd, og et godt sommerminne her er lange frokoster på terrassen, mens man venter på å bli klar for å dra på stranden :-)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med så mange besøk!

    Wow, for noen supre premier! Jeg ønsker meg alle! Og på bloggen din har jeg jo vinnerlykke også, så krysser fingrene... Tar fire lodd!

    Det er mange gode sommerminner (skal jo leve på dem hele vinteren), men trekker fram en vindstille, solfull og fredelig morgen i båten - med kokekaffe i koppen og strikket i hendene....

    SvarSlett
  9. To lodder til en fast læser med sommerkommentar.
    Glædelig september

    SvarSlett
  10. Ohh, fin giveaway og gratulerer med så flotte besøkstal!! *klappe i hendene*

    Mitt beste sommarminne frå i år er å oppdage fantastiske ting som veks i hagen, og som vi har vore redde for har vore ugras - men som har vist seg å vere peonar og liljer (ja, eg har lite grøne fingrar...) Veldig morosamt å kjøpe hus i september og oppdage sommaren etterpå kva tidlegare eigarar har planta rundt forbi!

    Eg prøver lukka med tre lodd!

    SvarSlett
  11. 3 lodder til mig med mindet om en skøn køretur på Dartmoor i Devon, England med min skønne kæreste. Vi brugte hele dagen med at vandre og hilse på får, heste og køer i det skønneste landskab - og så blev dagen afsluttet på det fineste hotel.

    SvarSlett
  12. Mitt beste sommerminne er å våkne opp på hytta høyt oppe på fjellet. Gå ned til det blikkstille vannet og ta et deilig morgenbad:)

    Tar 2 lodd:)

    Mvh Marianne LS, Sandnes

    SvarSlett
  13. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen, du har de beste giveaways, uten tvil!
    Grattis med 130 000!
    Jeg tar gjerne 3 lodd.
    Ser ut som du hadde en herlig bursdagsfeiring på bildene under her forresten, akkurat sånn som det skal være:)
    Klem E

    SvarSlett
  14. SÅ GØY. 2 LODD. SOMMERFERIEN PÅ KRETA, SOL OG VARME....
    JEG ER DESSUTEN FØLGER!
    TOVE I DRONNINGHUSET!

    SvarSlett
  15. Hurra! Jeg blir gjerne med på giveaway :)

    2 lodd til meg - kommentar og følger.
    Ha en deilig høstdag!

    klem

    SvarSlett
  16. Jeg er med:-) Godt sommerminne for meg er å reise på hytta til svigerfar og bare slappe av, fiske, drikke vin og kose oss med god mat. Og la ungene løpe fritt nakne i sommersolen!

    Jeg tar 3 lodd, kommentar, følger og trykker på Muuto linken:-)

    SvarSlett
  17. Hurra!!!


    Du er en av mine absolutt favoritter! Jeg vil gjerne ha 2 lodd.

    Sommerminne.. Beste fra i år må være da Maisi hadde picnic i hagen med smørbrød med ost og hjemmedyrket salat! <3

    SvarSlett
  18. Gratulerer med flotte besøkstall. Ble vist følger nr 480 jeg... Tar tre lodd, følger, facebook og sommerminne.

    Mitt sommerminne er fra vi var på hytta i sommer... koste oss på stranda med ungene og bygget sandslott.

    SvarSlett
  19. Hurra for deg Signe med masse besøk og vell overstått 27 års dag!! Digga det rålekre kortet i finer. Definitivt min smak!!

    For noen flotte gaver det var her da!
    Jeg trekker to lodd jeg.

    Sommerminne...
    Det må være å spise østers som gubben har snorkla etter ved hytta på Jeløya, i kombinasjon med deilig kald rosevin. O`lykke...hehe...

    Klæm Siw

    SvarSlett
  20. Digger Muuto - Fantastiske premier!

    Det beste sommerminnet er de lange late dagene ved feriehuset sammen med masse venner, både store og små, mygg og maling, blomster og bading :)

    Jeg tar gjerne tre lodd :)

    SvarSlett
  21. Hei, flotte premier.
    Denne gang kaster eg meg i det med 1 lykke lodd.
    Vi gler oss til du kommer til stord og vi får se og høre deg "live" :) Det blir kjekt siden vi er faste følgere av bloggen din.
    Ha ein fin kveld :)
    Du inspirerer :)

    klem

    SvarSlett
  22. Gratulerer med overstått! Gøy med biletdokumentasjon av staseleg feiring :)

    Eg blir gjerne med på give awayen, og tar 3 lodd.
    Eit godt sommarminne er minna om alle somrane hos mormor og morfar, lyden av slåmaskin, traktor og arbeid i "slåtten". Gode minner, og eg høyrer lyden berre eg lukkar augene!

    Ha ei god veke!

    :) Camilla

    SvarSlett
  23. Hvor mange kommer fra Kvinesdal? :)

    ...ellers så bryter konkurransen din med FB sine retningslinjer :o)

    SvarSlett
  24. Jeg tar tre lodd :)
    Fiske krabber på brygga er vel et av mine tidligste sommerminner, og ikke minst at vi bygde en slags undervannsverden i bøttene. Krabbene fikk selvfølgelig rent vann i ny og ne og etter endt krabbefiskedag ble de sluppet ut i friheten igjen, bare for å gjøre samme feil dagen etter.

    SvarSlett
  25. Åhhh jeg ønsker meg den lysestaken... kanskje jeg er heldig denne gangen. Tar med meg to lodd, og kommer innom for å hente de siste to senere. Klem!

    SvarSlett
  26. For noen flotte premier! :)
    Jeg tar tre lodd jeg!

    Sommerminne. Ferie på hytta ved sjøen. Jeg og gutten min i tube etter båten, krabbefangst og fisking! :)

    SvarSlett
  27. Så flotte premier!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen med 3 lodd (kommentar, følger og link).

    Mitt sommerminne er lange sommerkvelder på brygga med fiskestang og en øl sammen med min kjære mens barna sover inne på hytta. Savner det sånn.

    Ha en god høst! Huset ditt på Leka er helt fantastisk forresten:-)

    SvarSlett
  28. Er du også septemberbarn! Gratulerer med vel overstått. Jeg har bursdag i dag, og ser at jeg bare er LITT eldre enn deg. He he. Jeg ble 44 år.

    Jeg blir gjerne med på din give away. 2 lodd på meg. Mitt sommerminne er da jeg var på båttur (dagstur, fra campingvogna) med mine foreldre (tror jeg var 13-14 år). Været var fantastisk! Nydelig sol og veldig varmt. Vi dro til en strand med små runde steiner, som var oppvarmet av sola. En herlig dag!

    Tirsdagsklem fra Bente

    SvarSlett
  29. Stort Grattis!
    Har nyligen hittat hit till din blogg o den är helt i min smak.
    Klart jag är med i denna fina give away : ) 3 lotter till mig tack.

    Ett återkommande fint sommarminne för mig är när jag och barnen plockar smultron och trär på grässtrån för att sen avnjutas i en skål med mjölk : ) Alltid lika gott......

    Mona
    mona.ekstrom@gmail.com

    SvarSlett
  30. Hei!
    Fantastisk blogg du har, leser med stor glede :-)
    Godt sommerminne er ferie oglate dager på stranden med unger som leker og koser seg. Jeg tar ett lodd :-)

    Mvh Rannveig, rannland@hotmail.com

    SvarSlett
  31. Gratulerer med 130000 besøkende! Og wow, for noen flotte premier, jeg elsker Muuto! Jeg vil veldig gjerne være med. Mitt beste sommerminne er late dager på hytta ved sjøen med lange båtturer og krabbefiske. Og sene sommerkvelder som bare nytes...
    Jeg tar 3 lodd:)

    SvarSlett
  32. 1 lodd? Jeg har aldri vært med på konkurranser på logg før, så håper jeg gjør det riktig:)

    Mitt beste sommerminne må være da jeg var i Thailand og Kambodsja med kjæresten, vår første ordentlige tur sammen som innebar mange andre "firsts", dykking, elefantridning, mating av apekatter, solnedgang med sand mellom tærne og sene kvelder hånd i hånd :) tidenes beste sommer.

    SvarSlett
  33. Oj, for noen flotte premier! Jeg tar 3 lodd. :)

    Gode sommerminner har jeg mange av, men det som stikker seg frem fra denne sommeren er gledeshyl og barnelatter som fremkalles ved å løpe gjennom hagesprederen. :)

    SvarSlett
  34. Konkurranse er gøy! Jeg tar 4 lodd. Har så utrolig mange gode sommerminner, men felles for de alle er: Lukten av salt sjø, ligge i solen og døse, båt/seiling, vannski og gode venner + flere glass vin og masse latter på landstedet på Nøtterøy! Finnes ikke noe bedre enn svabergene i Norge om sommeren!

    SvarSlett
  35. Slenger meg på helt i siste liten jeg ;0) Blir 3 lodd på meg da.
    Har akkurat oppdaget din blogg og trivdes kjempe godt her inne. La meg til som følger, å gleder meg til å følge bloggen din framover.

    Ønsker deg en strålende helg.
    Klem Jane.

    SvarSlett
  36. 3 lodd til meg ;)

    Mitt beste sommerminne er nok hver eneste sommer da vi dro til vestlandet for å besøke besta og besten og hjelpe til med gårdsbruket og hæsjing;)
    Besten pleide å lete frem en firkløver til meg hvert eneste år *sommerlykke*

    klem Silje

    SvarSlett
  37. Oi, grattis! tar 3 lodd jeg, følger, like muuto og sommerminne:)
    Mitt beste sommerminne tror jeg må være å sitte på kjøkkenet til min oldemor i en gammel bygår i Trondheim. Der satt vi og skrellet jordbær, spiste finbrød med nugatti og oldemor la kabal! Kjenner luktene og lydene heeelt hit:)

    Maya

    SvarSlett
  38. Digger Muuto! Salt og pepper kværna står høyt på ønskelista!Så da må det bli 4 lodd på meg! Ett sommerminne/minner som ligger ferskt i minnet er fra familieturen til Spania i sommer http://fhager.blogspot.com/2011/06/takknemlig.html.

    SvarSlett
  39. Jag hoppas att jag kan vara med från Sverige. Fyra lotter önskar jag mig.
    1. Mitt bästa sommar minne var middag bland raukarna i Folhammar på Gotland med min käraste.
    2. Jag länkar från min blogg.
    3. Jag följer
    4. Jag gillar

    SvarSlett
  40. Hei:) ELSKER bloggen din! Tar tre lodd ;)

    SvarSlett
  41. Aller først vil jeg gratulere!
    Jeg tar 2 lodd, kommentar og følger:)
    27 juli kom vårt tredje barn til verden:)Jeg må si det er det beste som er hendt i sommer:)

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!