24. sep. 2011

Vel overstått. Delvis dokumentert


Da er feiringen over. 27 and proud of it! Lov det?
Den årlige feiringen gikk av stabelen på Annen etasje. 
Og det var en jentekalas uten like. 
Nydelige innpakkede gaver, søte kort, fantastisk mat og pene damer i kjole og høye heler gjorde 
kvelden helt perfekt. Legger ut noen bilder, så kan dere jo se selv og bli med på feiringen! 

Vel overstått hipphipphurrasøndag, Signe

Dette kortet er i finer. Festlig!


 Kreativ og dekorativ innpakking. Stas når man gjør noe ut av det. 
Gullbrillene måtte jeg naturligvis dele med alle rundt bordet. 
Sett på makan. Rosa dus papir og mørkebrunt bånd med blomster! Sånn gjør de det på Bolina på Stabekk. Lekkert. Blomsten? Den satte jeg selvsagt i håret ;-)




 Små barn, store gleder...som dere skjønner...
 For en overraskelse å komme hjem til i de sene timer...
Blomster på døra. WOW. I like. Alot. 





 Gavepapir verdt å ta vare på. Gjenbruk. Å ja. 
Har en plan. 
 Du kan tro jeg gleder meg til å spille dette. For en gave. 
Fantastisk!! Takk Vibeke!

 Og andre gaver falt og i smak. 



4 kommentarer:

  1. Herlig feiring så det ut som!!
    Gøy hadde dere det iallefall!!!

    ...Og vakreste blomstene på døra di da!!
    Det liker vi!

    FIN helg til deg snupp!

    SvarSlett
  2. Hærlig jentebursdag! Litt rosa, litt småfrekt og sikkert veldig artig. Sigrid har jeg stor sans for, vi nachet litt sammen på en venninnehelg på Stiklestad i fjor, hun har bare rååå humor!

    Kos deg mot de 30, livet er hærlig da også!!

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  3. Ser ut som ei nydeleg feiring, sånn vil eg også ha (neste år, årets bursdag er over og forbigått for lenge sidan). Åttifire er eit fint årstal btw! ;)

    GOD helg!

    SvarSlett
  4. Eit år eldre enn meg du då;) Gratulerer på etterskot!! Heldt på å skriva "håpar dagen var bra".. men det ser eg jo;) Ha ein fin lørdagskveld, evt. det som er igjen av den...

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!