13. nov. 2010

Vinneren er kåret






Det er morgen stemning her i Leknes Lofoten der jeg befinner meg om dagen. Vinneren av konkurransen er allerede trukket. Idet solen stod opp! Gratulerer så mye til Fru Fly. Lappene over deltagerene ble lagt i en bolle fra Wik& Walsøe, serien Woodstokk. Digger stavelsen på det! Og digger designen og stilen denne kreative design duoen. Damer vel og merke!! Morgenstund er deilig. Det er en opplevelse å følge med på himmelen her i nord. Minutt for minutt. Den endrer seg før man aner det. Himmelen er ofte i brann. Jeg knipser og knipser. De jeg bor hos er interiørinteresserte og har et fantastisk hjem. Forseggjort, nyoppusset og stemningsfullt. Da er jeg i mitt ess. På ferie og bor i et interiørparadis! Har så falt for det sorte, massive bordet som dere ser nederst på innlegget her. Det er fra Belgiske Sempre. Nytt for meg!! Men så er jeg veldig åpen for nye inspirasjonskanaler. Måtte til Leknes denne gangen!

Ha en helt herlig lørdag dere. Hilsen Signe oppi nord

2 kommentarer:

  1. Gratulerer til Fru Fly!

    Ser at du koser deg i Lofoten! Det er vakkert der.

    Ønsker deg en fin helg!

    Klem fra Bente

    SvarSlett
  2. Tuuuusen takk, Signe! Det var stas! Nå spørs det når jeg kommer meg til Oslo, men jeg tar gjerne portokostnaden hvis du gidder å sende den over fjellet? Ellers håper jeg at jeg får en Oslotur over nyttår!:) Kos deg i vakre Lofoten, ellers skulle du hjem snart! Klem Heidi

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!