16. sep. 2010

Oh happy day!!

*****

Jeg lar meg inspirerer av så mye. Bevisst og ubevisst. Det er MANGE inntrykk i løpet av en dag. Kom over disse herlige stoffene på Stoff& stil og kjente det kriblet i fingrene og inspirasjonsbanken fikk et saftig innskudd! Følte plutselig en trang etter å lage og skape noe...pusse opp på Villa Bakkan. Disse retroinspirerte tekstilene hadde passet inn på småbruket. Helt klart! Har et soverom igjen som jeg skal gjøre en makeover på. Tror faktisk jeg skal hente inspirasjon fra dette. Dette ble jeg rett og slett glad av. Og glad må man være!!
Hilsen, Signe på Bjølsen

5 kommentarer:

  1. Det var noen knalle farger, skjønner du blir inspirert av de. Herlig kombinasjon av fareger og møsnter, de har mye fint på Stoff og stil!

    Maya

    SvarSlett
  2. herlege stoff! Det fyrste har eg..fann det på stoff og stil. Når det gjeld isabellas :)så har eg vore avhengig lenge :)

    Klem!

    SvarSlett
  3. råe stoffer, jeg er veldig begeistret for stoffer med mange glade farger. Stoff og stil er stedet.
    Pusser opp vi også, skal hente inspirasjon hos deg.

    Klem fra Trine

    SvarSlett
  4. Herlig inspirasjon:)
    Takk for tips om stearinlys! Tidligere orket jeg nesten ikke tenne lys pga osen og at det blir så sotete - men nå har jeg gitt litt blaffen..men jeg skal jammen prøve å få tak i de lysene du nevner - akkurat noe for meg
    God fredag!
    K

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!