16. sep. 2010

Morgenstund har gull i munn


Jeg avslutter bloggeuken på badet! Hva er bedre enn å stå opp om morgenen, hoppe ut av en varm dyne, bli litt småkald, for så å trø inn på varmekablene som ønsker kjølige føtter god morgen! Mmm. Varme! Et uvåkent blikk inn i et skinnende blank speil kan ofte demotivere så tidlig, men en god dusj vasker bort søvnen....Gjør den ikke det? Da er det ekstra hyggelig med noen søte acessoirer på servanten. Ikke minst levende lys. Jeg synes man skal ha stemning i alle rom. Satse litt på det, iallefall fremover nå som det blir mørkere og vi er mere inne. Favoritten på såpefronten er denne pumpen fra Nougat med små krystaller på glassflasken. Duften er aldeles herlig og den er litt eksklusiv der den står på vasken. I like I like. Vi er gjerne opplært med å "spare". Velge rimelig! Det er godt man kan bestemme seg :-) Småskalene er fra en bitteliten butikk der jeg bor som heter Lille Medina, full av marokanske skatter

God fredag! Endelig helg!

Signe
Foto Robert Landsem

3 kommentarer:

  1. ja det ser rigtigt rigtigt dejligt ud.. med 2 unger, så har jeg desværre ik altid den slags tid om morgenen, men når jeg en sjælden gang har, SÅ er det skønt.. :) Dejlige billeder også... ;)
    Go week...
    kh Rakel.

    SvarSlett
  2. *heihei! tusen takk for koselig kommentar på bloggen vår! for en nydelig blogg du har - legger meg til som følger, jeg - for her vil jeg tilbake* vigdis

    SvarSlett
  3. Lekre bilder og små ting skaper stemning ja:) Go helg til deg også:)

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!