28. aug. 2012

Er du matsmart? Vinn opptil 30 000! COOP kårer....




Jeg har alltid vært opptatt av mat og oppskrifter. 
Ta det du har for hånden og lag en skatt gjelder interiøet OG det som er å finne i kjøleskapet!
Man trenger ikke alltid en oppskrift. 

Jajamen, som søta bror sier. 

Bruker du ikke opp maten selv, gi det til naboen før ferien eller lag deilige kaker selv av gamle bananer og egg eller lage enkle snacks ved datoens utløp - 

COOP arrangerer MILJØPRISEN til de matsmarte. 
Flere premier å hente. Vær med å vinn, bli inspirert og engasjert!

Er du og din familie flinke til å bruke mat og kaste lite? 
Da er dette noe for dere. 

Jeg blogger for 


og kommer med mange gode tips og triks til hvordan DU kan unngå matsvinn og spare miljøet.
Følg med da vel. 


God leselyst og ned med matsvinnet!

Signe



3 kommentarer:

  1. Så spennende, dette skal jeg følge med på:)
    Er nok ikke en kandidat til og vinne selv, til det er jeg alt for dårlig på og være mat- og miljøbevvist, desverre...
    Men jeg kan jo kanskje lære noen triks:)

    Ha en fin fin dag!!

    SvarSlett
  2. spennende konkurranse, kanskje jeg plukker opp et tips eller to!? SÅ utrolig fin benken på kjøkenet ble under her, stoffet er aldeles nydelig!

    SvarSlett
  3. Hei Signe :)
    Spennende, jeg skal i alle fall
    følge med :)) men er ikke såååå
    god på dette med mat. Må følge
    oppskrifter slavisk, hihi...
    Ønsker deg en fortsatt fin kveld
    og uke, klem fra Mette

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!