17. juli 2011

Cinnamon in the air








Husdufter. Elsker det. Personlig duftende hjem. 
Sansene stimuleres. Opplevelser forsterkes ved dufter! 
Duftsetting er visst inn. På bryllup, konserter, arrangementer, konfirmasjoner. Duft gjenkjenner man raskt. Det vekker minner. Mange parfymer minner meg om konkrete mennesker, årstall eller opplevelser. Det er vel ikke bare meg? 
Forleden var jeg på "Heaven Scent" her i Oslo. De har himmelske dufter for hjemmet, han og henne. En opplevelse av en butikk. Virkelig. Og dufter kan de alt om. Jeg lærte masse. De finner en duft som kler deg eller ditt hjem. Ta turen. Prøv selv. 

Min personlig duft ble denne fra Diptyque og den dufter deilig kanel. Den gir liksom en blanding av det eksotiske og litt jul. Det er jo perfekt. Og herr Zebra? Han forsterker det eksotiske. Og kler jo den fantastiske sorthvite emballasjen og logoen. Emballasje har alltid fasinert meg. Lekker emballasje vel og merket!!


Duftende hilsen, Signe

2 kommentarer:

  1. Mmmm, syns jeg kan kjenne den herlige kanelduften helt hit jeg:)
    Selv er jeg altfor glad i vanilje og lavendel, og har sånne småe poser med duft rundt omkring i skuffer og skap. Herlig for gjester som sover i sengetøy med svak duft av lavendel, og tørker seg med håndklær med deilig duft av vanilje:)
    Ha en fortsatt fin søndag!
    Klem E

    SvarSlett
  2. Hei, den butikken trur jeg bare må besøke, hvor ligger den da? Ha en fin dag videre, klem Wilhelmine

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!