18. apr. 2011

Riktig søt påske, med dobbelt betydning!


















Det blir riktignok ikke tulipaner i hus til påske. Men jeg valgte en mere evigvarende og fargerik måte å sette litt stemning i stuen på. For noen varer ulen helt til påske. Min påske får vare til 17 mai tenker jeg! Skulle tro disse håndmalte eggene fra Aspegren var lagd spesiellt til meg. Bare se på fargene. Det er jo bloggen min jo! Vel, søte og forseggjorte er de. Søte som de er måtte de bare bli søtere. Hos meg helt enkelt fylt med tyggis og Turkish Delights. Trenger ikke no mere enn det. Det får holde...i denne omgang. 

Det er straks påskeferie dere. Kos dere, pust ut og kryss fingrene for sol. Jeg kobler av på Villa Bakkan på den vakre øya Leka, og skal selvsagt fange fregner... dersom været i Nord Trøndelag legger opp til det. Litt oppussing blir det også. Jeg har lagt en plan. Det ska bli så fint. Et soverom skal få en real makeover. Gleder meg til å dele det med dere. 

En skikkelig søt solskinnshilsen til dere alle!

Signe

7 kommentarer:

  1. Ha en glad påske, eggene var jo bare så søte, vi skal til Køben, gleder meg veldig veldig...håper jeg finner noen retrostoffer da;))

    SvarSlett
  2. Wææææo, det er de søteste eggene... <3

    SvarSlett
  3. Hærlige påskeegg i nydelige farger!

    Kos deg på Villan på Leka. Vi fyker til trøndelag i morgen på familiepåske. Ses plutselig! ;)

    SvarSlett
  4. Så fine påskeegg!

    Nyt dagene på Leka. Her har vi fin vær i dag, så jeg regner med at dere har det, på Leka, også.

    God påske!
    Klem fra Bente

    SvarSlett
  5. Hei, så fine påskeegg!

    Leste om deg i Maison og det flotte huset ditt der! Det er jo så utrolig vakkert på Leka. Har vært der et par ganger og kjenner noen som er derfra. Det hadde vært supert med et hus der ute, ja!

    Håper du får ei riktig fin påske og at været blir bra på Leka også!

    Hilsen Solrosa

    SvarSlett
  6. Elsker fargene på eggene og ikke minst bloggen din! Er så lei hvitt, hvitt, hvitt og synes du er et forfriskende og fargerikt innslag i bloggverden :=))))

    SvarSlett
  7. Nydelige, og så solide egg. Håper du har det fint på Leka. Det er meldt fint fra torsdag av. Da blir det nok deilig med skattejakt i fjæra.
    Herlig innlegg i...bladet (husker ikke hvilket i farten he he)Gjennomført og nostalgisk.
    Riktig god påske videre.
    Randi

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!