4. jan. 2011

Flaks i uflaksen..







Jeg var noe uheldig en tid tilbake. Knuste en av mine favoritter. Dette speilet....det var et speil i en hvit  ramme iallefall, skikkelig tung. Kjipt. Jeg satte den til side og sørget en liten stund. Ventet ulykken?! Vurderte å bestille et nytt speil etter mål. Men ombestemte meg. Den var jo den perfekte rammen uten speil og kul fasong hadde den. Spesielt da jeg malte den gul. Og det ble en fin kontrast mot veggen..Her henger blomsterglade Georg. Min hyggelige og tause samboer. Denne klassiske apen er designet av Kaj Bojesen.
Det finnes forresten flere i denne dyreserien, laget i ulike tretyper. En lykkelig, klassisk og udødelig familie. Bojesen arbeidet hardt for at det skal være liv, blod og hjerte i arbeidene sine. Det er tydelig...

Fint henger Georg iallfall der han beskuer det som skjer innenfor veggene her på Bjølsen. Like greit han er taus ;-)

Hilsener fra Bjølsen

6 kommentarer:

  1. Superstilig!
    Virkelig flaks i uflaks.

    SvarSlett
  2. Så stilig med gult,det liver opp :)

    SvarSlett
  3. Det ble MEGAkult i gult! Og spesielt meg den skjønne apa til! :)

    SvarSlett
  4. Så lurt å henge opp rammen likevel, den ble fin i gult! Og for en søøøt liten venn du har fått deg. En skikkelig designer ikon lille Georg...
    Du har mye fint syntes jeg:)) klem

    SvarSlett
  5. He he så du mener taushet er gull:)
    Ble jo en fin ramme til den tause da:)
    Nå er modern dratt og piffen er ute av meg:)
    Har ikke fått ut jula ennå..men i dag..i dag skal den ut:)
    Kaffe ja....har du planer på fredags ettermiddag,kveld???
    Klemklem og ha en kreativ dag...

    SvarSlett
  6. Synes rammen ble meget pen uten speilet inni, spesielt meg apen hengende der som en liten søt hilsen!
    Klem Elin

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!