27. sep. 2010

Lysende lett!



Da jeg var på Villa Bakkan i sommer fant jeg en gammel 80 talls brunbeiset lampefot. Fresh? NOT. Men "potensiale-speider" som jeg er, tenkte jeg umiddelbart at den kunne brukes til noe. For å si det sånn, utgangspunktet kunne bare bli bedre! Så kom jeg også over en metallskjerm typisk 70 tallet. Den lå i fjøset, klar til kasting tydligvis. Den hadde et slitt trekk som ikke egnet seg til noe. Så da hadde jeg det jeg trengte som base for en ny lampe. Begge delene ble pusset ned, malt og spraylakkert. Helt til slutt tok jeg noe pyntebånd i lilla og gull og festet rundt noen at metallstengene. Den er enkel men likevell unik.
Så passer fint med litt ekstra lys i disse tider! Dere kan også se lampen i Boligpluss, NÅ!
God mandag!

Hilsen, Signe

3 kommentarer:

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!