7. juli 2012

Mat & Kunstfestival og redesign på gang!










Rosendal Mat & Kunstfestival går av stabelen 6-8 juli.
Her kan du oppleve utstillinger, matboder med lokal mat,
 kunstnere og kunsthåndverkere, musikk, 
teater, konkurranser, skattejakt og mykje meir.

Jeg skal ha en egen stand der man kan redesigne glass og porselen. 
For barn og voksne! 
I tillegg lager jeg en redesign kolleksjon bestående av retroputer og litt til (!)
Stoffet i putene er faktisk de gamle gardinene som 
hang i huset i Rosendal da jeg overtok!! 
Festlig visst noen kjenner dem igjen! 
Det hadde vært no!


Jeg syr og syr. Murre følger med. 
Han deltar på et vis også. 
Putene er limited edition!
Og de er til salgs dersom du vil ha en.

Lørdag 7 juni holder jeg til i kjelleren på "Kunstverkstaden".

 Nevner at Turid Hillesland har en egen Cosy Consept utstilling på 
Turisthotellet rett over veien! 
For de som har forelsket seg i de lange stikkede 
sokkene hennes, som finnes i de herligste fargene, er det mye mer å se denne helgen! 
Denne damen kan strikke!

Håper du ses!!

Signe





Etter litt nyskjerrig lek og moro la Murre seg like greit oppå puta...
Vel, det gav meg en liten pause :-)



7 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er Signe!! :) De putene var rålekre!! Hilsen Ingebjørg på boksinga!

    SvarSlett
    Svar
    1. Halla boksemamma!! Takk for kommentar, det var superstas!! Sommerklem til deg. Signe

      Slett
  2. Vore flittig du allså! Eg har berre vaska hytter i dag, men i morgon MÅ eg berre sy! Gler meg til å sjå standen din då.

    Snakkast plutseleg.

    Marian

    SvarSlett
  3. Så herlig pute da. Lykke til med produksjonen og markedet. Kanskje du må ha en egen symaskin til Murre? :D

    SvarSlett
  4. Hei og takk for sist! Det var veldig hyggelig å hilse poå deg i Strandebarm :) Mat og kunstfestival høres spennende ut, der skulle jeg gjerne ha vært! Men nå er jeg tilbake i Lillehammer og i dag skal bilen fylles med keramikk, symaskin+++. Jeg kjører nordover i morgen tidlig, først til min familie utenfor Steinkjer og deretter videre til sommerhuset i Nusfjord. Jeg ønsker deg en fortsatt finfin sommer mellom roser, fosser, fjell og utrolig vakre trær :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for kommentar!! Stas å møte deg, er sikkert på at vi ses igjen! Kommer gjerne og inspirerer dere!! Stor klem og håper utstillingen blir vellykket for deg..og de andre dyktige kunstnere!! Stor klem fra Rosendal

      Slett
  5. Det der kunne vært katta vår - hun oppfører seg akkurat slik:))) Fine puter også da.....;) Klem

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!