10. juni 2012

Loppe og liljefunn




Elsker denne grøne vasen funnet på loppemarked. 
Slik "W. Germany" keramikk er å finne både her og der. 
Har et hangup på de grønne variantene. Begynner å få noen nå. 
Kanksje jeg får samlet alle en dag og fotografert dem?

Pusling rundt i hjemmet er en daglig greie. 
Jeg flytter på gjenstander og plasserer dem i nye miljøer. 


Akvarellen med blomstrende kvister har jeg tegnet selv! 
Det er bitte litt grønn i kronbladene til de rosa blomstene.
Perfekt til fargen i vasen. 
Glassvasen er et superfunn til 50 kr. 
Holmegaard er inngravert under. 
Digger klart tungt glass og krystall. 
Jo tyngre jo bedre. 
Kan umulig bare være meg??

Liljekonvalene blomstrer vilt i hagen. 
På rekke og rad. For en nydelig duft. 
Jeg er heldig. 

Flytt. Ommøbler. Style. 

Gamle ting blir ofte nye.
Et nytt utseende i en ny setting. 
De vekkes til liv. 
Stråler seg i glansen av noe annet. 
Finner frem det beste i selv seg. 

Ja, jeg snakker om gjenstander. 
For noe lite pent, blir gjerne pent i riktig setting! 
Tenk på det. 

Lek.
Prøv deg frem.

You`ll be surprised. 


Signe














4 kommentarer:

  1. Skjønne vaser, hver på sitt vis:) Liljekonvallene er bare helt ubetalelig vakre - naturen slår det meste:) Viktig påminnelse det med å prøve tingene man har og liker i nye settinger og se hva som skjer....slikt liker jeg:) Klem og nyt søndagen, ute eller inne:)

    SvarSlett
  2. Elsker liljer ♥
    Og for en vakker vase:)

    SvarSlett
  3. Kan du tegne og!?! Så flink du er! Nydelig blomsterkvist. Liljekonvallene er så vakre. Den lille hvite grenen blandt de grønne bladene er helt nydelig. Burde rammes inn! :) Den grønne vasen er jammen et funn! Ett av dine mange mange :)

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder, og liljekonvall i den vakreste vase er en favoritt:)

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!