30. mai 2012

Sommerlesk. Designvann!






Sommerlesk. Mmmmm.
Design ditt eget vann i sommervarmen. 
Lag noe forfriskende. 
Jeg lager en myntevariant som slukker tørsten på "no time". 

Til en liter, løser jeg opp en god spiseskje honning i lunket vann. 
Så tilsetter jeg 4 skiver lime og ca 7 revne mynteblader. 
Mynte er super til kjøkkenhagen eller i en stor potte. 
Lett tilgjengelig!

En ny akrylduk, fra Aspegren, på terrassebordet gir en skikkelig sommerfeeling. 
Elsker kontrasten mellom lyseblått og det røde. 
Vågalt og fresht. 

Me like! U like?
What`s your water like? 

Signe






Muggen er fra Aspegren, glasset fra Sia og polkadott servicet 
er noe gamle greier fått fra en venn. Takk Anne!! Mynten er fra min kjøkkenhage! 
De røde metalliske neglene er "Shellac" gjort av min skjønne 
nabo Monica Mussland Massey. 
Med mitt tempo og med alle mine prosjekter er det det eneste som gjelder. 
Superblanke uansett. Tro meg. 

For farge på neglene er et MUST! 

4 kommentarer:

  1. Nå som sommeren virkelig er her er det alltid kos med en skikkelig tørsteslukker. Varmen forsvant da, men sola er her ennå. Jeg gir meg ikke så lett så kan godt hende jeg setter meg utmed et glass av ditt flotte designvann i dag :)

    SvarSlett
  2. Så deilig med en oppskrift på forfriskninger i sommersolen! Den tar jeg gjerne med meg;O) Herlige sommerfarger du sette sammen - de skaper den rette stemningen!
    Flott onsdag til deg.
    Klem fra Solveig

    SvarSlett
  3. nam, høres riktig så forfriskende ut!
    ha en fin onsdag videre ;)

    SvarSlett
  4. Mmmm, det hørtes veldig godt ut!!
    Finnes ikke bedre enn vann i varmen:)
    Min favoritt er med isbiter og noen limedråper - frisk og godt ♥

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!