11. apr. 2012

Salt and Pepa's here



Disse to altså. 
De har alltid vært tilstede hos mor.
 Så lenge jeg har levd. 
Salt og pepperkar i porselen. 

De står hjemme i skapet til mor. 
For dere som har lest bloggen de siste ukene har jeg vært hjemme
 en tur og da knipset jeg i vei. 
Det er jo så mange fine skatter å finne der! Må jo vise dere noen av dem!

Disse fikk min mor i gave fra Aunt Lottie. 
Hun hadde visst de flotteste gjenstandene fra min fars familie. 
Og hun tok vare på dem. Noen fikk altså mor. Heldigvis!
Lottie var opprinnelig tysk, tanta til pappa. 
Der er der etternavnet "Schineller" mitt kommer fra. 

Og jaggu meg er favoritt grønnfargen min her også!

Mmmmmm mint!

Signe



Husker dere denne!!

Salt and Pepa's here, and we're in effect

Want you to push it, babe

Coolin' by day then at night working up a sweat

C'mon girls, let's go show the guys that we know

How to become number one in a hot body show

Now push it


Ah, push it - push it good





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!