3. jan. 2012

Vinneren av Lucia-produkter er kåret








Godt nyttår! 
Takk til alle som var med på denne romjuls-giveawayen. 

Den heldige vinneren av 3 Lucia produkter er...
"trooooooomel viiiiiiiiirvel..."
..BETTUM VILLA.

Gratulerer så mye med deilige økologiske LUCIA produkter. 
Nyt dem. Fordi du fortjener det! 
Legger ved noen ekstra bilder av den utrolige emballasjen. 
Det er noe av det lekreste jeg har vært borti. 
Produktene har jeg prøvd, så jeg skryter litt av dem også. 
Prøv selv. 

Signe

2 kommentarer:

  1. Hei Signe :) Takk for koselig kommentar hos meg. Jeg bruker Picnik Photo, et veldig artig program som du kan gjøre mye i. Du må opprette en konto og jeg betaler ca 150 kr tror jeg det var for et år. Da er det bare å sette i gang! Ha en fin uke.

    SvarSlett
  2. Lucky Madelèn - gratulerer med fine produkter!!

    Klem Line

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!