23. des. 2011

Simply, grønt og hvitt





Enkle detaljer både her og der i grønntoner, sølv og hvitt, gir julefølelse. 
En grønn plante sammen med en julestake, et reinsdyr og en lyslykt 
er det som skal til i vinduet for å skape stemning. 
En rislampe har fått besøk av et juletreornament. 
En stjerne som viser vei. Hvitt på hvitt. 

Delikat, dust, nøytralt. 

I karmen, på kommoden, en hylle eller et annet sted. 
Små stilleben og grupper blir som små opplevelser for øyet og inspirerer. 

Skjekk de kule magnetene nederst, fra Designtorget, til oppvaskmaskinen! 
Julegavetips til ungkaren?

Signe


Denne kule sølv pungen fra Pug-store er av 
resirkulerte materialer. Glidelås og hank i lime.
KULT!

Trefigurene selges hele året og er fra Vitra. 
Lyskulen skal egentlig henge i vinduet. 


Foto: Kamilla Weiglin

3 kommentarer:

  1. Stilrent med hvitt og knaill-grønt!
    Selv er jeg på intens jakt etter juletrepynt i alle andre farger enn rødt. Men om jeg får det som jeg vil blir det juletre med rosa og turkis i år.

    Rørende innlegg om bestefar:-) Og litt kult at han er omgitt av diskokuler.

    Ha en finfin jul, Signe! Og så gleder jeg meg til å bli inspirert av bloggen din i 2012 også!

    SvarSlett
  2. Herlig jul hos deg!
    Ha ei superfin jul og et godt nyttår!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  3. Nydlig Signe,
    god jul og godt nytt år :)

    Henriette

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!