18. okt. 2010

Svevende høst


Idag fant jeg frem vinterklærne. Måtte. Tross en solfylt søndag kjente jeg det bet i kinnene. Kald vind smøg seg inn i jakkeermene....Brr og bra liksom. Man må jo komme seg ut på tur! Kamera er alltid med, tilgjengelig over skulderen. Har gått å tenkt på hvordan jeg skal bruke dette stille, men flyvende bildet. Et øyeblikks vingebevegelse festet på minnebrikken. Liker å koble bilder. De kan ofte forsterke hverandre! Så kom jeg over denne glassserien til Holmegaard, Minima. Synes de klaffer sammen og på en måte forsterker hverandre. Jeg nyter det allefall! God mandag til store, små, firbeinte og de med vinger selvsagt :-)
Signe

1 kommentar:

  1. Nydelig stille, flyvende bilde, Signe!! Liker glasserien fra Holmegaard godt også:) Så enkel, men fiiin!

    Ja, nå står definitivt vinteren og banker på døren ... Brrr. Kaldt her også.

    Fin blogg du har! Linker;)

    Klem
    ANETTE:)

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!