19. aug. 2010

Krakker i studio

En tid tilbake laget jeg denne saken for Rom123.
De ønsket en sommerlig sak om krakker som kan brukes ute og inne.
Utfordringen var å lage sommerstemning ute i februar!! Så å si umulig! Hm. Jeg tenkte og tenkte. Så satt jeg med tantebarnet mitt og så på barnetv. Teletubbies var på. Da ble jeg inspirert kan du tro. Så uekte et "land", men så lekent, grønt og tiltalende.
Resultatet ser dere jo her!
Legger ved noen andre kule krakker også i tilfelle du er på jakt etter noe spesiellt!
Favoritten min er Panton varianten i gul!
Signe

Croquet stool


Splash


Pantone flightstool


Balloona, i gjenbruk av ballonger+ Offi Tiki



Magino


Kartell+ Alphabetical Stool



Axum stool

Kikkerland, sammenleggbar


Marshmellow




Meg og den fabelaktige fotografen June Witzøe



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!