28. mars 2010

Sengegavl med knapper på!

!

Tja, hva skal man inspirere med idag? Hvorfor ikke en skikkelig fargerik senggavl. Det er så mange måter å løs det på! Her løst med en mdfplate, en håndfull sukkersøte knapper som ligger på lur og venter på å bli brukt, en lettstelt akrylduk(!), og litt vatt for å mykne opp. Selvsagt litt utstyr også; stiftepistol, en drill for å bore med og litt tråd. Voila! Denne sengegavlen laget jeg på God morgen Norge. Ta en titt og sett i gang. Kjempelett og superstilig.
Det skal sies jeg liker lilla!!
PS: Se hva du har på lager hjemme eller materialrester etter et prosjekt, kanskje du slipper å kjøpe så mye?

www.tv2.no/gmn/kule-tips-til-barnerommet-3160790.html

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig sänggavel!

    Du frågade om hur man behandlar rost i plåtburkar.... rent spontant känner jag att "5-56" universalolja kanske kan funka..? Jag har inte prövat detta själv men skulle nog välja det om jag hade det problemet.

    Kraam Lotten

    SvarSlett
  2. hei signe
    og hjertelig takk for koselig besøk av deg på bloggen min!
    ..for en superduper sengegavl du har mekket sammen ♥
    ..synd med dine tallerkener som gikk i knas, men - da får de brukes til noen annet..
    Liker innstillingen din - "ta det du har for hånden - og lag en skatt" - just lovely!
    Jeg legger deg inn i blogglisten min, om det er ok for deg..?
    ..klem fra meg

    SvarSlett
  3. Hei:) takk for koselig kommentar tar fra deg:) så flott sengegavl:) nydelig lillafarge:)
    ønsker den en fin dag:(

    SvarSlett

SUPERSTAS om du legger igjen en kommentar eller hilsen!